Monday, January 26, 2009

BVLGARI

Pilihan tajuk posting kali ini berbeza sikit.. alkisah nya kawan aku dlm kesedihan dan runsing sebab cincin sempena hadiah hari jadi kakak dia hilang! Hadiah daripada insan tercinta. SENTIMENTAL VALUE! Jgn tekezut dengar jenama ring ni.. 'BVLGARI' bentuk cincin biasa shj tanpa bertatahkan berlian atau batu permata.. hrg jgn ckp lah beb RM3ribu++!!!!!!!!!
Sekarang ni kawan aku tu tgh berusaha cari cincin. Dah habis satu rumah diselongkar, semua sudut pelusuk dicari..macam Amazing Race Asia dah..hasil nya hampa... kini dia tgh perang lar gan sister dia... cian dia! Let me Str8 to point kay. Somebody took it ( i mean curi )! Sial punya itu olang... dah lah dilayan baik pny oleh kawan tuu, buat taik pulak. Kalau nak buat taik pun gi lah jambat. betul tak?! Dah naik sasau dah kawan aku ni.. kalau sasau becinta takper jugak.. hehehe...
Maki hamun sepanjang hari daripada sister dia tak payah aku cerita. aku pun naik cuak bin fening juga. Setiap ayat mesti ada 2/3 "Fxxk" keluar.... Kecut perut nak terberak pun ada..
Aku nak tolong... tapi macam mana nak tolong aku sendiri pun tak tau. Jadi pak pacak pendengar setia itu jer lah yg termampu.. hopefully, she could find the ring.

No comments: