Friday, January 23, 2009

CNY 2009

Happy Chinese Ney Year. May this year of OX will bring tans of fortune, wealth and health to us. Just like burger kt McD, hehe....

Tahun ni aku tak balik kg for CNY, sebabnye aku dah balik lama time x'mas last year. kan jarak dekat2 jer... apa lagi dah pokai. Malu jer nak balik kg hanya membawa "telur" shj. yaks! Lagipun my sis si liliy cuti 2 hari jer. demam lak tu. Walaupun tak balik kg.. aku dah ready barang2 untuk kirim balik kg. Makanan CNY sikit, baju untuk mummy, dad, n boy. itu jer lah yg termampu aku lakukan. Ang pau? Awal2 lagi daddy dah bagi hari tuu, time aku nak balik ke KL. Cian juga aku tengok daddy. dah lah ari tu kete dia rosak n tak dpt niaga, tetap jg nak bagi ang pau. Terharu.... thank you dad! I tak pikir lagi aper nak buat CNY tahun ni. Maybe bawa sis n a'a g makan mlm jer lah... tapi di mana ya? Wait and see....

No comments: