Saturday, December 6, 2008

Eksiden..

Gedebuk! Kuat juga bunyi nyer. Macam buah nangka jatuh! Criter nyer gini... Jumaat lepas waktu malam, nak kuar gi hangout gan kawan2. Time tu kan hujan, entah macam mana aku boleh tergelincir dari tangga atas. Kelakar nyer, siap berjalan slow motion gitu tapi... tetap jatuh. Apa lagi, pingga terhentak kat bucu tangga, tangan habis berdarah. Aku okey.. tapi entah lah ada kesan kemudian ker tak...risau juga. Sekarang masih terasa sakit2 belakang. Bertambah haru, demam pula taknak ketinggalan menjenguk! Siul betol! Malangnyer nasib...... Tuah badan tah biler nak sampai... :-)

Dah seminggu tinggalkan ofis. Outstation. TGOM dah bertukar. The End pula coming soon... aku? entah biler. Harap dapat juga lah kuar dari tempat azab ni. Dari blok B ke blok K kitorang pindah, entah macam mana rupa nyer kat saner. Tapi aper nak takut kan... lantak dorang lah nak buat aper pun yg penting jgn kacau aku dahhh....

1 comment:

mohdsazali said...

ala geng... biasala jatuh tangga tue.. ko kalu jatuh okey jea.. kan ko kontrol cun... aku nie kalu jatuh baru macam nangka... ha3x..

so dah okey ke....sekarang ko kat blok k ke dah pindah balik ke blok B......

bila2 senang aku g sana kita sembang2 yea... kita tempah bilik cik jamie... kan bilik dia ada sofa... bolehla kita gosip n gelak kuat2...