Thursday, December 25, 2008

Susahnyer Exam

Ni kisah bulan September ari tu.. aku g exam penilaian untuk org gomen mcm aku ni. Lmer tunggu result.. dup dup. Entah aper halnyer... aku g cc check lar... 3/2 adui... ingat boleh lah dpt 3/3 ni dpt lulus bersyarat jer. Sebab nak naik pangkat and gaji melintang terlentang, terpaksa mohon semula untuk ambik exam. Memang frust! Asallah buat hidup org susah sgt. Tapi yg aku tak puas ati ckit. Ader satu ni naik cepat jer... tak kira org tu layak ker tak layak, rajin ker tak, potensi ker tak tetap naik. Bukan nak kata semuanya malas & hanya dok NGANGKANG jer.. aku takkan jugde hanya kerana setitik kesan hitam kat kain putih maka semuanya sama. Tapi mostly larrr.... Tapi dah nasib dorang tu bagus.. dapat kerja tu.... Harap2 ada satu peruabahan dalam sistem yang dipraktikkan sekarang. Tak adil bagi org yg kt bawah2 ni. Kan kan kan....
Cakap pasal exam tetiba melalut ke bab lain.. hish hish.... dah nyanyuk aku ni. Nyanyuk ubat selsema kt kg. ni. huhuhu

1 comment:

mohdsazali said...

Geng... biasala exam.... i nie tunggu masa kena g exam.. nak confirm sekali lagi for jawatan baru...

ha ah kat ada diaorang tue senang jea naik... wlpun keja tak bagus mana...

apa2 pun all the best for you... cuba lagi...