Saturday, December 27, 2008

My Best Friend's Wedding

Dia merupakan seorang optimis, hard working, smart, paling penting gila2. Kitorang dah berkawan sejak dari sekolah rendah lagi. Ah... indah kenangan itu! S.R.J.K (c) Khoi Ming, itu lah sekolah kitorang pastu bersama lagi di SMK KM, tapi bukan satu kelas. Dia seorang yang kira boleh tahan hotak nyer... aku ni corot sikit hehehe... Graduan dari UPM dan berkerjaya sebagai auditor. Hebat kan. Is you Cathy Molly. Kiter panggil dia "Ah Maow"

Tanggal 27.12.2008 merupakan tarikh keramat bagi Ah Maow merupakan hari bahagianya disatukan dengan " Prince Charming" si Aaron yang telah menyelamatkannya dari terus terjerumus dari dosa-dosa duniawi... huhuhu... :-p Majlis resepsi diadakan di hotel bertaraf 5bintang. Shangrila's Hotel alocated di Tanjung Aru Beach. Kelasss kan kawan aku ni. Aku tumpang bahagia dia jer... huhuhu... Jam 12.40am Ah Meow call nak confirmkan aku datang ke tak. Aper lagi... habis aku kene charut "anjing, kimaks, sial, anak anjing, tasu, babi..." dalam phone sebab kononnya aku tak bagitau dia yang aku dah tukar nombor... padahal dah hantar sms inform dia aku tukar no. Malangnya aku tak dapat hadir sebab keletihan baru balik dari kampung mummy pastu esok dah nak balik KL dah.. So I need spend time more with family.

Dikesempatan ini, aku doakan agar Ah Maow dan Aaron diberkati dan kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Pics nanti aku upload lah...

Aku biler eks...? hehehehe

2 comments:

mohdsazali said...

nok... ko bila mahu kawin... aku dah kawin tapi tak nikah jea.... he3x....

ko jangan tunggu lama2 nanti dia di ambil orang... frust menonggeng ko nanti....

Heart's Love said...

budget takder lagi.. kalaupun budget ader... siapa lah aku ini... laku ker???? laku tak laku tetap VOGUE... yg penting.. hahaha