Friday, February 6, 2009

ACCIDENT! part 2

Tak habis lagi pasal eksiden ni.. aku dah ambil repot balai yang original yesterday. Penat berbaris... yelah kita orang yang berpelajaran dan sopan ( i think so ). Terus dapat gambar yang anggota trafik ambil malam kelmarin. Terang juga gambar tu... tiap garis calar di badan kereta jelas kelihatan. Entah lah apa yang dilaporkan oleh Vios bodoh tu.. lantak lah. Malas nak pikir dah. Tak kuasa! Geram bila teringat kan Makcik Vios Over tu! Choiiiii minta jgn jumpa dia lagi.

Petang aku pergi naza service centre di Jalan Tandang. Seorang dari staff service centre tu memang handle kes2 macam aku ni. Yang nak hantar service kereta dan buat claim melalui service centre. Bukan tiada tempat service lain..bengkel2 luar mungkin lebih murah spare-part or labour charge. Tapi aku rasa lebih selesa dan selamat hantar kat service centre naza sendiri. Yelah idea aku, kalau dah hantar di naza service centre sendiri pun tidak elok lagi.. boleh lah aku minta diorang service lagi maybe for FREE. Hehehehe.......


No comments: