Tuesday, February 17, 2009

Punch Card Turn To Blue..

Tup..tup.. terbeliak mata memandang punch kad aku ditukar ke warna biru, kerani aku -alis (jgn tipah tertipu... nama dia jer women) ups pecah lobang lar.... Dia bawa punch kad aku & inform yang punch aku ditukar oleh haji x khatam (orang baru dalam lingkaran hidup aku). Kononnya aku tak minta sign yang part2 lewat, paduhal boss aku si klingfling dah sign... alasannya, HxK kata hanya dia seorang sahaja yang boleh sign, berhak sign, berkuasa sign.... you name it! Habis semua sign si klingfling diconteng-conteng, dia padam. Jahat! Title jer macam orang alim&baik, keji dalamnya! Apa yang hairan.. bukan berturut lewat dalam bulan lepas 3 kali jer aku lewat itu jarak2 harinya... tetap tiada maaf bagimu bak kata hati bosku.
Hati membuak marah... nak sajer aku simbah dengan air panas dalam jug tupperware. Nasib baik otak aku ni geliga juga kekadang. Terfikir tak guna aku nak marah2 sebabnya tetap dia yang menang jugak. Dia kan bos! Biarlah dia tukar.... aku kan hanya "SYMP" bukan punya keistimewaan apa2 pun.. sekadar makan gaji.... yerkan jer larrr (bak kata kak pasha) huhuhu...
So sekarang ni.. paham2 lah .. aku tak boleh lewat langsung...supaya punch kad aku bertukar ke kuning semula. Entah apa lagi yang tak kene nyer... mesin punch kad kitorang tuuu macam makin hari makin cepat jerrr.... pelik pelik pelik... semua orang bercakap tau.. semua orang perasan.. spekulasi yang timbul.. mesti ada orang yang busuk hati sajer nak sabotaj orang lain. Biar orang yang jahat itu akan tertonjol dirinya.. pastu doa orang tu tercepit kat lif, jatuh tangga, yang penting orang tu lak lewat hari2 biar dia rasa orang yang teraniaya...hehehe (I'm so evil..)
Sekian saja story aku kali ni... esok meeting dengan Hxk. Aku ternanti-nanti apa yang akan jadi.. harap2 ada gaduh so ada lah wayang... tak boring lah meeting besok... tiada lagi lah benda yang sama diulang-ulang HxK keparat tuu.......

No comments: