Tuesday, December 21, 2010

:I

Waktu bekerja hampir tamat... tinggal aku sendiri.. menanti detik 11.00mlm untuk pulang... tiba-tiba hati hiba..sayu.. buat kesekian kali, tiada lagi hadiah buat semua. Aku serba kekurangan dan tidak mampu. Air mata begitu setia menemani ku di kala ini. Bergenang.. & akhirnya...menitis butiran mutiara. Kelihatan setiap orang sibuk memilih-milih akan hadiah istimewa buat orang-orang tersayang..aku hanya mampu melihat, buat modal doa sebelum tidur malam ini. Doaku untuk semua.... itu yang termampu.
Tidak juga mampu untuk membawa diri pulang... rindu di hati ini biar hanya aku dan tuhan saja yang tahu. Takut dan malu turut dirasai...bukan kah aku sudah dibuang...???? Mudahan semua dalam keadaan sihat, selamat, gembira, bahagia, dan cukup semuanya.
Biarlah natal kali ini berlalu begitu sahaja... mengharap esok dan hari -hari mendatang yang lebih baik..

No comments: