Thursday, December 16, 2010

Sekarang Dah Tahu

Salam Blog,

Hari demi hari makin payah dan rumit kehidupan yang dilalui. Tiada lagi terasa ingin bergurau tawa seperti dahulu nya aku. Sudah diberitahu dari awal yang aku tiada mampu tetapi akan berusaha. Sumber nya lebih besar berbanding apa yang ku perolehi.. tiada percaya.. itu lah dia dari awal lagi... menyesal ka kau? terserah... sedari dulu ku nasihat untuk menyimpan namun dianggap tiada.. family nya teramat penting dimana hingga lupa akan family aku.. adil? Kini.. telah diketahui, argh... mengapa aku lemah mengahadapi amarah nya.?? sedangkan tiada reaksi akan amarah ku... lemahkah aku??

Kini.. meskipun aku berusaha.. tiada kutemu sinar .. jalan keluar.. apa perlu ku buat untuk perbetulkan semuanya.. balik seperti dahulu.. ??? apakah itu..........

No comments: